IDIOTER....!!


Samma sega sörja utan slut. Baby, allt ser hopplöst, dystert ut.

Ni IDIOTER (ni som är anonyma), (ni vågar ju för fasen inte ens visa vem ni är!!) som kommenterade förra inlägget..till er kan jag säga att jo, så var det.
Och eftersom ni sa så så vet ni inte alls vem jag var då. Eller överhuvudtaget vet vem jag är.


Min bibel: Mattillåtet

TILL ALLA ANHÖRIGA, ELLER NI SOM KÄNNER NÅGON MED EN ÄTSTÖRNING:
läs den boken!!

Jag lär mig mkt av den. Och hjälper även andra med den boken i bakhuvet.


Jag är så otroligt trött på allt, ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjort slut med em också. FUCK! Vad fan håller jag på med...fuckar upp mitt liv ännu mer? eller?
Jag vet inte. Allt allt är så förvirrat. Jag är så förvirrad o vimsig.
Jag har känslor för dig...o du för mig....vad fan......!!

Kommentarer
Postat av: nisse

va! är det slut igen :( fan va jobbigt. hun, vi MÅSTE ses i veckan! jag kan komma till dig, eller så går vi på stan? jag hör av mig i veckan iaf <3 nu var det TVÅ månader sen vi sågs sist, 25 sep :|

PUSSLOVE

2010-11-29 @ 00:40:39
URL: http://niinaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0