REHAB?!



HAAALLLÅÅÅÅ.....REHAB?!
Undrar hur denna 'värld' fungerar.......



Nu dricker jag iaf antabus 3 gånger om dagen.
Och får benzo, + piller så jag slipper för mkt abs.

Jag dog ju nästan häromdan.
Dom sa att mitt alkoholmissbruk, höga benzo missbruk + anorexin kommer ta död på mig, o det FORT - NU!

Jag rasar i vikt, går ner 10kg paff..sen går jag upp..o ner..
Just nu har jag gått upp ca 8 kg...(it sucks)

Ska få bättre hjälp med anorexin nu också.



------------------------------------------------------------------------


Hade roligt med lite folk, men den mest funniest var ronney :D




Kan ni gissa vilken sko som är min o hans? ;D haha.




Här sitter jag och leker med håret ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0