En partypapperskorg...

Idag klev jag ur sängen kl 16.00. Sov vääldigt länge.
Men natten innan sov jag ju bara knappt 3 timmar också.. Jag behöver mkt sömn.

Återupptäckte thåström idag!
Det var ju fan åår sen jag lyssnade på han..'
Lagt till massor thåström/imperiet/ebba grön i spotify lista nu :)

Dom har sänkt en medicin, en psykos medicin jag har.. Pga att jag sover så mkt just nu.
Men sen dom tog bort den har jag bara blivit värre, och dessutom sovit mkt Mer!
Så kommer nog att få tillbaka den högre dosen igen..I hope!


Ska lägga upp lite bilder från häromdan.. Hde picknick med josefine :)
Detta blev picknicken:
Jag fick 'litet' skrattanfall ;D
Nå..what the heck...piss off!.....eller nåt ;P
"Det är vargen du trodde var död!!"
Josefine till vänster och vargen till höger.
Vi fick för oss att ta kort på våra skuggor! Genialisk idé!
Eller hur?! Vi/våra skuggor är så snygga! ;D

Picknicken blev iaf väldigt trevlig, och vi hade utomordentligt kul faktiskt, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0